snapwidget

Strony

Image Map

sobota, 2 listopada 2013

Krem na suche strefy-Mixa



Czy zdarza się wam mieć problemy ze zbyt szorstkimi łokciami lub kolanami?:) 
No własnie, jeżeli na którekolwiek z pytań odpowiedzieliście tak, znalazłam coś,co doskonale poradzi sobie z tym problemem. Krem na suche strefy Regeneracja francuskiej firmy Mixa, którą od pewnego czasu możemy kupić w sieci drogerii Rossmann. Co zatem znajdziemy w jego składzie? 40% gliceryny + mleka owsianego BEZ parabenów alkoholu (ale niestety tylko alkoholowego). Opakowanie jest typowe dla tej firmy,czyli biała tubka z morelowymi elementami.
A zatem przejdźmy do oceny. Co możemy absolutnie uznać za plus,a co niestety nie wyszło.













+ zapach,zapach i jeszcze raz zapach,bardzo przyjemny, nie jest nachalny,czy też w jakikolwiek sposób drażniący;
+ konsystencja; 
+ opakowanie, a raczej to, że jest dość duże;
+ naprawdę NIEWIELE kremu potrzeba,by skóra w tych problematycznych miejscach stała się miękka i wygładzona.








- mam trochę problemu z wydostaniem go z tubki,ale to już taka jego uroda;
- trochę parabenów jednak jest;
- jeżeli wyciśniemy zbyt dużo to na skórze pozostaje  film,który mnie osobiście denerwuje.



Podsumowanie:

Jestem za. Uważam,że krem na dłuższą metę jest w stanie poradzić sobie ze zniszczonymi obszarami skóry, polecam go szczególnie w okresie zimowym, kiedy często jest mocno przesuszona. Jestem ciekawa Waszych opinii na jego temat.


1 komentarz: